Održan webinar „E-trgovina: strategija uspjeha“

Više od 45 učesnika iz malih i srednijih preduzeća BiH sudjelovalo je na webinaru „E-trgovina: strategija uspjeha“ te su saznali nešto više o tome kako strateški osmisliti online trgovinu kako bi unaprijedili poslovne rezultate svojih kompanija. Bila je to odlična prilika da se čuje nešto više o uspješnim strategijama uvođenja e-trgovine kao načina da se proširi obim prodaje, zadrže postojeći i pridobiju novi kupci, te se pristupi novim tržištima.

Donald Prohaska, zamjenik voditelja projekta “Inovacije i digitalizacija u malim i srednjim preduzećima u Bosni i Hercegovini/EU4DigitalSME” istakao je značaj poznavanja sve vrijednijeg tržišta i platformi e-trgovine. Također je najavio nastavak eComm akademije te daljnje edukacije na temu e-trgovine i Cloud CRM sistema.

Prezentaciju su dinamično vodili eksperti Kemal Kačapor, Esmin Berhamović i Miodrag Kostić iz Luvent Consultinga, koji su prezentovali pojavne oblike e-trgovine, ključne elemente za strategiju razvoja te ukazali na važnost digitalnog marketinga i marketinške strategije općenito.

Naročito interesantno je bilo iskustvo gospodina Kostića koji se još 1995 u SAD-u bavio e-trgovinom. Pored najbitnijih pojmova i dinamike razvoja e-trgovine, posebno je istaknuta važnost ozbiljnog pristupa malih i srednjih preduzeća pokretanju web shopa, kao i neophodnost stvaranja kvalitetnih partnerstava. Eksperti su napravili detaljan pregled ključnih benefita uvođenja e-trgovine, kao i zakona relevantnih za ovu oblast, osnovnih poslovnih modela i modela implementacije. Naglašen je i značaj odabira prave platforme te elemenata web shopa, a detaljno su objašnjene i teme sigurnosti elektronskog plaćanja i dostave proizvoda. Pregled digitalnih marketinških alata dodatno je obogaćen detaljnom prezentacijom mogućnosti koje u marketing donosi vještačka inteligencija.

Organizaciju ovog webinara omogućio je projekat „Inovacije i digitalizacija malih i srednjih preduzeća u Bosni i Hercegovini/EU4DigitalSME“, finansiran od strane Evropske Unije i Saveznog ministarstva za ekonomsku saradnju Savezne Republike Njemačke, a implementiran od Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Projekat ima za cilj povećanje kapaciteta Bosne i Hercegovine za podršku razvoja privatnog sektora kroz inovacije i digitalizaciju.

Kolačići

Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam ponudila bolje iskustvo pregledavanja. Saznajte više